طرح خروج از رکود دولت، امروز در سراسر کشور کلید خورد. این طرح شامل اعطای تسهیلات برای خرید خودروی اقساطی و لوازم خانگی بادوام است.
کد خبر: ۱۲۶۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 10 November 2015
به گزارش تابناک یزد، در این طرح ارائه تسهیلات برای خرید این اقلام از طریق کارت اعتباری و اعطای تسهیلات برای کالاهای واسطه ای به بخش تولید صورت می گیرد.

کارت تسهیلات 10 میلیون تومانی خرید کالای ایرانی با نرخ سود 12 درصد و اقساط حداکثر 18 ماهه اعطا می شود. در مرحله اول اجرای طرح، امور اداری دستگاه‌ها، شرکت‌ها و صندوق‌های بازنشستگی فرم‌هایی را که بانک‌های عامل پرداخت حقوق کارکنان در اختیار آنها قرار می‌دهد به کارکنان و مستمری بگیرانی که مایل به دریافت کارت خرید کالای ایرانی اند، ارائه می کنند.

  پس از تکمیل و ارسال فرم‌ها به بانک‌های عامل، این بانک ها کارت‌ها را صادر می کنند و از طریق دستگاه‌های مربوط در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.
***
در طرح فروش اقساطی خودرو هم که از صبح امروز در 800 نمایندگی ایران خودرو و 650 نمایندگی سایپا آغاز شده است ، خودروسازان داخلی تا پایان اردیبهشت سال آینده صد هزار دستگاه خودرو ساخت داخل، کمتر از 50 میلیون تومان را در قالب تسهیلات 25 میلیون تومانی به مشتریان تحویل خواهند داد.

  بر اساس این گزارش، لیست شرکت های خودروسازی که در طرح وام 25 میلیونی خود قرار دارند، اعلام شده است. بر این اساس 25 نوع خودروی سواری و 19 نوع وانت و وانت دیزل وام دریافت می کنند.


25 نوع خودرو از شرکت های خودروسازی ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، کرمان خودرو، مدیران خودرو و خودرو سازی راین و 19 نوع خودرو غیر سواری شامل بهمن دیزل، ایران خودرو دیزل، پارس خودرو و زامیاد معرفی شدند.

تسهیلات خرید خودرو در اقساط 48 ماهه تا 84 ماهه پرداخت می شود.

این تسهیلات با نرخ سود 16 درصد پرداخت می شود که اقساط آن در دوره 48 ماهه، ماهانه 708 هزار تومان خواهد بود.

اگر تسهیلات 5 ساله (60ماهه) باشد اقساط ماهانه 608 هزار تومان، 6 ساله (72 ماهه) 542 هزار تومان و 7 ساله (84 ماهه) 496 هزار و 500 تومان خواهد بود.

 

برابر گزارش شبکه خبر، تحویل فوری خودروهای این شرکت، ارتباط مستقیم با همکاری بانک های عامل دارد و خریداران دیگر به بانک های عامل مراجعه نمی کنند، بلکه به نوعی نمایندگی ها درگیر فرآیند بانکی شده اند.

 

 جدول فروش محصولات نمایندگی های مجاز خودرو سازان به شرح زیر است:

جدول

جدول

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار