رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: حضور 60درصدی مردم استان از 72 نقطه در راهپیمایی سال گذشته 22بهمن بیانگر مردمی بودن برنامه های دهه فجر است.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 18 November 2015

به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام محمد فخرالدینی در نخستین جلسه ستاد دهه فجر به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: سال گذشته در جریان برگزاری برنامه های دهه فجر 6 هزار برنامه از سوی 24کمیته در استان برگزار کردیم.

وی اظهار کرد : در برنامه های امسال هم چند نکته باید مدنظر باشد که مرور آرمانهای انقلاب و حضرت امام خمینی (ره) از سوی اعضای زیرمجموعه ، تعریف چند برنامه خلاقانه و نوآورانه ، پرهیز از برنامه های منافی با مبانی اسلامی و محلی زمینه سازی برای بسط و رشد پیام و فرهنگ انقلاب اسلامی ،آگاهی بخشی معارف انقلاب و محور قرار دادن اندیشه و دیدگاههای حضرت امام و مقام معظم رهبری از مهمترین آنهاست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با تاکید بر لزوم پرهیز از مسائل سیاسی و انتخاباتی خواستار زمینه سازی برای جلب مشارکت حداکثری مردم برای انتخابات امسال با استفاده از ایام دهه فجر شد.
فخرالدینی دهه فجر را متعلق به همه مردم ایران از مسلمانان گرفته تا کلیمیان و زرتشتیان دانست و گفت: باید به سمتی برویم که با درگیر شدن مردم در برنامه ها هر روز شاهد خوشحالی بیشتر دوستداران انقلاب و یأس دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور باشیم .
وی افزود: در کشور کمیته ای قوی تر از ستاد دهه فجر وجود ندارد و از همه قشرها از نونهالان و دانش آموزان گرفته تا بسیج و سپاه و اصناف همه و همه حضور دارند .
وی یادآور شد: در سال گذشته کمیته های سپاه ، بسیج ، شهرداری یزد ، فضاسازی سطح شهر و دانشگاه علمی کاربردی رتبه برتر را در جریان انجام برنامه ها از سوی کمیته نظارت معرفی شدند.
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به شعار ستاد دهه فجر امسال گفت: شعار امسال تداوم عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری ، همدلی و همزبانی دولت و ملت است.
سعید زارع درباره برنامه های امسال ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: امسال 21کمیته و چهار کارگروه نظارت ، فرمانداران ، مردمی و تبلیغات و صداوسیما پیش بینی شده است.
وی افزود: باید در برنامه های امسال زیباسازی ، وحدت و همگرایی ، توجه به مبانی نظری انقلاب اسلامی ، مردمی کردن برنامه ها ، افزایش غنای محتوای برنامه ها و تقویم عملیاتی کارها مدنظرباشد و صدا وسیما نیز نسبت به پوشش برنامه ها عنایت ویژه ای داشته باشد.
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: نگاه استانی در تمام زمینه ها ، تشکیل ستادهای فرعی در دستگاهها ، نشاط آفرینی ، اثربخشی برنامه ها و توجه به کیفیت محتوا نیز از دیگر نکات مدنظر کمیته ها و کارگروهها باشد.
زارع یادآور شد: در کنار همه این موارد فعال سازی سازمانهای مردم نهاد استان ، بسیج ، مساجد ، مستندسازی فعالیت ها ، فعال سازی پورتال خبری دهه فجر، شناسایی دو چهره شاخص مردمی برای حضور در هر کمیته و برگزاری کمیته ها با حضور چند چهره مرتبط همچون دانش آموزان و دانشجویان و کارگران ، تبیین دستاوردهای نظام و دولت ، تجلیل از فجرآفرینان استان را داشته باشیم و مسئولان و بویژه فرمانداران همکاری و اهتمام خاص به این ستاد داشته باشند.
در این جلسه اعضای حاضر به تببین نظرات خود درباره برنامه ها و برگزاری باشکوه ایام دهه فجر پرداختند.
امسال برنامه های دهه فجر از 12بهمن با روز 'انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) ، ولایت فقیه و رهبری' آغاز و با روز 22بهمن روز 'انقلاب اسلامی ، استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی ' برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار