معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: ساختمان جدید پلی کلینیک فوق تخصصی بیمارستان ضیایی اردکان تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۳۵۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴ 26 November 2015

به گزارش تابناک یزد،در بازدیدی که  با هدف ارزیابی اجرای طرح تحول در بیمارستان ضیایی اردکان و با حضور معاون درمان و گروهی از کارشناسان ستادی دانشگاه صورت گرفت علی دهقان از بهره برداری پلی کلینیک فوق تخصصی این بیمارستان تا دو ماه آینده خبر داد.

وی در ادامه ضمن بازدید از بخش های مختلف، وضعیت این مرکز درمانی را خوب ارزیابی کرد و افزود: بیمارستان ضیایی اردکان از بیمارستان های شاخص استان است و با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت، این بیمارستان تغییرات قابل توجهی داشته است.
وی اظهار کرد: هتلینگ بیمارستان ارتقاء یافته و این ارتقاء کاملا محسوس است، مراجعات مردمی به این مرکز نسبت به قبل از اجرای طرح تحول افزایش یافته و مردم حداکثر 6 درصد از جیب پرداخت می کنند.
معاون درمان دانشگاه با اشاره طرح توسعه این مراکز درمانی بیان داشت: با توجه به موقعیت مکانی بیمارستان ضیایی اردکان و همچنین افزایش مراجعات بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت ضرورت توسعه این مرکز بیش از پیش احساس می شود تصریح کرد: دانشگاه در همین راستا برنامه توسعه بیمارستان را در دستور کار خود قرار داد و در حال حاضر طرح توسعه این مرکز درمانی در هفت طبقه و با زیر بنایی بالغ بر 10 هزار متر مربع، 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
دهقان بیان داشت: با بهره برداری از این پروژه 100 تخت به ظرفیت بیمارستان ضیایی اردکان اضافه خواهد شد.
وی افزود:ساختمان مرکز جامع روانپزشکی این شهرستان نیز با 80 درصد پیشرفت فیزیکی تا چند ماه آینده آماده بهره برداری است
دهقان با اشاره وضعیت متخصصین در این شهرستان بیان داشت: این شهرستان با وجود 26 متخصص در تمامی رشته ها نسبت به سایر شهرستان های استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد، امسال نیز با توجه به نیاز این شهرستان به متخصصین داخلی و اعصاب، با توجه به هماهنگی های بعمل آمده کمبود ها در این زمینه نیز جبران گردید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار