به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، نمایشگاه دستاوردهای بسیجیان شهرستان بهاباد در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در بهاباد برپا شد.
کد خبر: ۱۳۶۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 29 November 2015

به گزارش تابناک یزد،اصغر زینلی مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهاباد  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: بسیج سازندگی باهدف خودکفایی و در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند با انجام فعالیت‌هایی نظیر استعدادسنجی به ‌منظور تولید محصولات شاخص، انجام مشاوره‌های تولیدی و اهدای تسهیلات و ایجاد تعاونی‌های تولید نقشی مؤثری در راستای توسعه فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی ایفا کند.

وی ادامه داد: در این راستا، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بهاباد با هدف نمایش محصولات و دستاوردهای بسیجیان در بهاباد برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بهاباد گفت: محصولاتی همچون قارچ، عسل طبیعی، صنایع‌دستی، لبنیات، البسه و پوشاک و تولیدات صنایع چوبی در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.

وی توجه به تولید داخلی را یکی از زمینه‌های ایجاد اشتغال دانست و تأکید کرد: پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان و جوانان و نظارت بر اجرای درست طرح‌ها سبب ایجاد اشتغالزایی میشود و همه مسئولان موظف هستند در راستای برطرف کردن موانع پیشروی تولیدکنندگان گام بردارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار