کد خبر: ۱۵۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹ 25 December 2015
به گزارش تابناک یزد، رسانه‌های اصولگرا که به بازخوانی خاطرات روزانه هاشمی رفسنجانی علاقه پیدا کرده‌اند، این بار بخشی از خاطرات وی مربوط به 30 بهمن 1362 را مورد توجه قرار داده‌اند که در قالب وصیتنامه فوری هاشمی نوشته شده و در آن آمده: من‌ مایلم‌ نوشته‌هایم‌ را که‌ به‌ چاپ‌ نرسیده‌، مخصوصا فیشهای‌ «کلید قرآن‌» توسط افرادصالحی‌ آماده‌ چاپ‌ و نشر گردد. اگر دوستانم‌ این‌ آرزوی‌ من‌ را برآورند، ممنونم‌ و ان‌شاءالله‌ در اجر آن‌ شریک‌ خواهند بود. لابد دوستانم‌ در تربیت‌ فرزندانم‌ ـ که‌ مسئولیت‌ تربیت‌ آنها را به‌ خاطر کارهای‌ عمومی‌، نتوانسته‌ام‌ به‌ خوبی‌ انجام‌ دهم‌ ـ توجه‌ مبذول‌ خواهند نمود.
از امام‌ عظیم‌الشأن‌ که‌ به‌ نمایندگی‌ ایشان‌ برای‌ اداره‌ جنگ‌ به‌ جبهه‌ می‌روم‌، انتظار دارم‌ از دعا فراموشم‌ نفرمایند.
از نمایندگان‌ محترم‌ مجلس‌ که‌ ممکن‌ است‌ در برخوردها، گاهی‌ با آنها تند و بی‌ ادبانه‌حرف‌ زده‌ باشم‌، عذر می‌خواهم‌؛ امیدوارم‌ ببخشند. اگر به‌ فیض‌ شهادت‌ نائل‌ گشتم‌، در پیشگاه‌ الهی‌ برای‌ کسانی‌ که‌ حقی‌ برگردنم‌ دارند، شفاعت‌ خواهم‌ کرد و لذا از آنها می‌خواهم‌ که‌ بزرگوارانه‌ از حقشان‌ بگذرند و یا با مراجعه‌ به‌ وراث‌من‌، مطالبه‌ نمایند و در این‌ صورت‌ بازماندگانم‌ از ادای‌ حقوقی‌ که‌ شرعا به‌ اثبات‌ برسد و یا ظن‌ به‌صحت‌ آن‌ پیدا کنند، دریغ‌ نخواهند کرد.
ان‌شاءالله‌ در قرارگاه‌ با فرصت‌ بیشتر این‌ وصیت‌ نامه‌ را تکمیل‌ می‌کنم‌.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار