ستاد حوزه و دانشگاه گفت: الگو گرفتن از شهیدان و حرکت در مسیر عزت بخش آنها رسالتی مهم و همیشگی است .
کد خبر: ۱۵۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 01 January 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام کاظم راشد یزدی در یادواره شقایق های آسمانی حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص) و شهدای اصناف مهریز افزود: راه عزت در گرو حرکت در مسیر نورانی شهیدان است .
وی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی دارای نشانه های زیادی هستند که هرکدام باید سرمشق مردم و بخصوص نسل جوان قرار گیرد و در راس آنها همان ولایتمداری است .
استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: باید مردم و جوان ما همواره و در هر برهه زمان راه و مرام نورانی شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی را سرمشق خود قرار دهند و از مسیر حق و حقیقت جدا نشوند.
راشد یزدی گفت: عزت و امنیت و موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و خارجی در تمامی ابعاد مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان و حضور جدی مردم در میدان مبارزه علیه دشمنان انقلاب اسلامی است .
وی گفت: برگزاری یادواره های شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و استمرار راه نورانی شهدا دارد و باید نسل جوان را بیش از گذشته با این فرهنگ متعالی آشنا کرد .
استاد حوزه و دانشگاه به نقش رزمندگان اسلام و آزادگان سرفراز در دوران دفاع مقدس اشاره و آنها را الگوهای بی نظیر در تاریخ این مرز و بوم ذکر کرد که باید همواره به آنها تاسی کرد .
راشد یزدی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا و پراکندن عطر شهیدان در فضای جامعه دینی رسالت بازماندگان است که باید با یاد شهدا و پیروی از راه این بزرگان خط مشی جوانان را به سمت و سوی دین و اهل بیت (ع) ببرند.
وی گفت: برای مقابله با توطئه های دشمنان باید همواره جانفشانی بود و مسائل را جدی گرفت و با بصیرت و بینش انقلابی توطئه های کفر جهانی و حامیان آنها را خنثی کرد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار