فوری:
قطار پردیس یزد به تهران که قرار بود ساعت 6 و 10دقیقه صبح امروز /یکشنبه/ حرکت کند به علت نقص فنی، بعد از سه ساعت و تا لحظه مخابره خبر همچنان در راه آهن مانده است.
کد خبر: ۱۶۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 24 January 2016

به گزارش تابناک یزد،در پی این تاخیر طولانی و سرگردانی مسافران ، عده ای از مسافران در اعتراض به این تاخیر جلوی اتاق مدیرعامل راه آهن استان یزد تجمع کرده و خواستار رسیدگی فوری به موضوع شدند.

مدیرعامل راه آهن استان یزد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: قطار مسافربری پردیس یزد به تهران که طبق برنامه قرار بود ساعت 6 و 10 دقیقه امروز صبح حرکت کند به علت نقص فنی قادر به حرکت نیست و کارشناسان شرکت رجا در حال تعمیر و رفع نقص هستند.
محمد دهقان پور افزود: این قطار شب گذشته بدون تاخیر به یزد رسید ولی در ساعات ابتدایی صبح روشن نشد از این رو کارشناسان از ساعت 3 و 30دقیقه بامداد در حال تعمیر آن هستند .
وی با عذرخواهی از مسافران گفت: اعلام کرده ایم مسافران این قطار می توانند با کنسل کردن بلیط خود صددرصد بهای بلیط را دریافت کنند .
مدیرعامل شرکت راه آهن یزد خاطرنشان کرد: این قطار متعلق به شرکت رجا بوده و آنها باید پاسخگو باشند .
تماس های مکرر خبرنگار ایرنا با نماینده شرکت رجا در استان یزد بی نتیجه بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
خداوند گواه است که باید مسئولین به دادمردم از وضع قطارهای یزد برسند.هروقت سوار شوید ،تأخیرها زیاد وهمه در قطار شکوه دارند.نمی دانم چرا مدیریت را عوض نمی کنند.علت قطعی آن همین مدیریت آقای دهقان پور است. خوب است ببینید مردم چقدر از مدیریت در راه آهن ناراضیند.چند وقت گذشته در سایت خبری دیگری وضع قطار خوزستان بود که خبرساز شدوکامنت ها نشان از سوء مدیریت حکایت داشت.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار