کد خبر: ۱۶۹۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۳ 26 January 2016
به گزارش تابناک یزد، صادق زيباکلام، تحليلگر مسائل سياسي،در گفتگو با خبرنگار سياسي آريا در پاسخ به اين سئوال که  آيا اصلاح طلبان در استراتژي جديد انتخاباتي خود سراغ افراد کمتر شناخته شده مي روند، گفت:اصلاح طلبان چاره اي ندارند جز اينکه به سراغ کانديداهاي گمنام بروند.

 تمام چهره هاي اصلاح طلب و کارگزاران سازندگي را رد صلاحيت کرند. تمام کساني که در ستادهاي آقاي روحاني در انتخابات فعاليت مي کردند، رد صلاحيت شده اند. با توجه به اينکه تمام اين افراد رد صلاحيت شدند اصلاح طلبان بجاي آنکه در انتخابات شرکت نکنند و آن را بايکوت کنند که به ضرر اصلاح طلبان است، اصلاح طلبان بايد چهره هاي معمولي و گمنام در شهرستان هاي مختلف کشور را که از تحصيلات و تجربه خوب کاري برخوردارند، شناسايي کنند و در ليست اصلاح طلبان قرار دهند و با توجه به بدنه اجتماعي نيرومندي که اصلاح طلبان دارند از طرفداران خود بخواهند به اين افراد گمنام راي بدهند. وقتي که اين افراد وارد مجلس شوند شايد برخي از آنها براي جريان اصلاح طلبي باقي بمانند.

زيباکلام در پايان تصريح کرد: از جهت ردصلاحيت ها، اصلاح طلبان و دولت روحاني در يک قايق هستند چرا که فقط اصلاح طلبان را رد صلاحيت نکردند، افراد ميانه رو و معتدل که در ستادهاي آقاي روحاني فعاليت مي کردند ، نيز رد صلاحيت شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار