فرماندار بافق از بهره برداری سومین زیرگذر بزرگ باکسی کشور در این شهرستان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 30 January 2016
فرماندار بافق به همراه مدیر کل راه آهن یزد ، شهردار و رئیس شورای شهر بافق از پروژه در حال اجرای زیرگذر پارک آبشار بازدید و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

به گزارش تابناک یزد،فرماندار بافق در حاشیه اجرای این طرح گفت: اجرای این طرح با تلاش و اجرای خوب شهرداری بافق و همکاری اداره کل راه آهن استان یزد انجام می شود .

سید مهدی طلایی مقدم ادامه داد: این زیرگذر در مسیر ورودی پارک بزرگ آبشار بافق انجام می شود که با اجرای آن مشکل رفت و آمد همشهریان و گردشگران مرتفع خواهد شد .

وی با اشاره به اعتبار 10 میلیارد ریالی این طرح گفت : زیرگذر پارک آبشار با دو باکس آماده بتنی با ارتفاع 5/5 متر و عرض 6 متر به طول 14متر در مسیر دو خط راه آهن اصلی کشور در حال احداث می باشد که انشاء الله در ایام دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

طلایی مقدم افزود : بعد از احداث اين زيرگذر عمليات جانبي آن از قبيل رمپ هاي ورودي و خروجي، بتن ریزی و نماسازي دیوارهای حائل و روشنایی مسیر انجام خواهد شد.

فرماندار بافق در پایان خاطر نشان کرد: تاكنون راه آهن جمهوری اسلامی ایران از اين نوع زيرگذر با این ابعاد و روش در چنین شرایطی در دو شهر دیگر کشور احداث نموده و اين زیرگذر سومین زيرگذر باكسي بتنی آماده است كه در مسیر راه آهن بافق- مشهد و بافق - بندرعباس احداث می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار