استاندار یزد با تاکید بر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی دارد که از مهمترین آنها وجود امنیت است .
کد خبر: ۱۷۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸ 05 February 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در مراسم معنوی میهمانی لاله ها در جمع مردم و مسئولان در گلزار شهدای خلدبرین یزد افزود: حفظ و ارتقای ثمرات مختلف انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف مردم و مسئولان اجرایی است .
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اضافه کرد: دفاع جدی از ارزش های دینی انقلاب اسلامی که به برکت ایثار شهیدان حاصل شده یک وظیفه مهم و همیشگی است .
استاندار یزد گفت: شهدای والامقام بخصوص در طول هشت سال دفاع مقدس نقش اساسی در تثبیت جایگاه کنونی نظام جمهوری اسلامی در بین ملل مختلف جهان ایفا کردند.
میرمحمدی اظهار کرد: مردمی بودن انقلاب اسلامی از ویژگی های مهم و اثربخش نظام است که با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و ایستادگی ملت قهرمان در برابر رژیم ستم شاهی پهلوی ایجاد شد.
این مسئول در ادامه به اهمیت حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دفاع از اهداف و آرمان های نظام اشاره و تصریح کرد: دهه فجر در حقیقت نماد عینی حق خواهی و استقلال طلبی ملت سرفراز ایران اسلامی است.
میرمحمدی در ادامه به ولایتمداری ملت ایران در عرصه های مختلف اشاره و بر مقاومت و تلاش برای تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی تاکید کرد .
مراسم مهمانی لاله ها همه ساله در اولین پنجشنبه دهه فجر انقلاب اسلامی در جوار گلزار شهدا بنحو باشکوهی برگزار می شود .
همچنین امروز استاندار یزد و مدیران اجرایی با حضور در روضه محمدیه (حظیره ) به مقام سومین شهید محراب و یادگار ایشان ادای احترام کردند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار