معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از تدارک 719 شعبه اخذ رای در سراسر استان برای رای‌گیری هفتم اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴ 20 February 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی  در همایش نامزدهای انتخاباتی حوزه‌های انتخابیه استان یزد با تاکید بر رعایت قانون توسط دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و دستگاه‌های مرتبط با انتخابات اظهار داشت: همه باید در مسیر قانون برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانون‌مدار و با حضور و مشارکت گسترده مردم تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: آنچه باید در بخش اجرا و پشتیبانی انجام داده می‌شد، انجام شده و بین ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها، برنامه‌ زمان‌بندی منظمی وجود دارد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کمترین نگرانی را در زمینه برگزاری انتخابات داریم.

طالبی خاطرنشان کرد: مردم و مقام معظم رهبری دل به مشارکت مردم در این انتخابات بسته‌اند و مشارکت باشکوه مردم به دست روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای مجلس است.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با تاکید مجدد بر مرور قوانین تبلیغات انتخاباتی و وظایف کاندیداها و نمایندگان آنها در روز رای‌گیری بیان کرد: همه باید برای برگزاری انتخابات به بهترین نحو ممکن در استان تلاش کنیم.

طالبی در مورد تعیین صلاحیت افراد ثبت‌نام شده در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اظهار داشت: 60 درصد داوطلبان در استان یزد تایید صلاحیت شدند هر چند که اعتقاد داشتیم می‌شد درصد بیشتری حضور داشته باشند تا شاهد مشارکت پرشورتر مردم در انتخابات باشیم.

وی عنوان کرد: از مجموع 101 داوطلب، با احتساب افراد رد صلاحیت شده و افرادی که اقدام به انصراف کردند، 93 داوطلب باقی‌مانده‌اند که فعالیت تبلیغاتی خود را از اول تا ششم اسفندماه انجام خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مورد افراد واجد شرایط رای استان یزد نیز اظهار داشت: در استان یزد در مجموع 655 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و متولدان هفتم اسفند 76 به بعد می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی همچنین یادآور شد: 558 شعبه ثابت و 161 شعبه سیار در استان یزد تدارک دیده شده که هفت شعبه از این تعداد ویژه اقلیت‌های مذهبی است و 77 شعبه نیز در مراکز پر تراکم جمعیتی برای بانوان در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار