مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، از افزایش 12درصدی صادرات و هشت درصدی تولیدات این شرکت در سال 1393خبر داد.
کد خبر: ۱۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 06 April 2015
رشد 12 درصدی صادرات در شرکت فولاد آلیاژی ایرانبه گزارش تابناک یزد، سیدعلی آذربادگان گفت: این شرکت در راستای تحقق شعار سال 93 که اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بود 419 هزار تن فولاد خام تولید کرد.

به گفته وی این تولیدات از انواع عملیات حرارت پذیر، سخت شونده سطحی، میکرو آلیاژ ، فنر ، ابزار سرد کار ، ابزار گرم کار، بلبرینگ، خوش تراش، زنگ نزن، دما بالا و صنعتی بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال 1392که 387 هزار تن بود، بیش از هشت درصد افزایش داشته است.

این مسوول افزود: در این مدت حدود 355 هزار تن از محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران به ارزش هفت هزار و 800 میلیارد ریال به بازارهای مختلف مصرف عرضه شده که نسبت به سال قبل که 296 هزار تن بوده از لحاظ وزنی 20درصد و از لحاظ ارزشی 25درصد رشد داشته است.

به گفته مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، این محصولات به عنوان مواد اولیه صنایع مختلف از جمله خودروسازی، ماشین سازی، ابزارسازی و همچنین در ساخت تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، ریلی و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی ادامه داد: همچنین بیش از 17 هزار تن از محصولات این شرکت به ارزش 12 میلیون دلار در قالب گروه هایی نظیر عملیات حرارتی پذیر، سخت شونده، زنگ نزن ، کربنی عملیات حرارتی پذیر مهندسی و صنعتی به کشورهای آلمان، امارات، اسپانیا، ترکمنستان، ترکیه، بلژیک، قطر، کره جنوبی و افغانستان صادر شده که نسبت به سال قبل از لحاظ وزنی12 درصد و از لحاظ ارزشی 2 درصد رشد داشته است.

شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرنترین کارخانه های تولید فولاد آلیاژی دنیا می باشد که در سال 1378 به بهره برداری رسید.

کارخانه های فولاد سازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری، مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیا است که امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین المللی میسر ساخته است. محصولات این شرکت در صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.

شرکت فولاد آلیاژی ایران سهامی عام در شهر یزد بلوار آزادگان بلوار شهید دهقان منشادی، کیلومتر ۲۴ جاده فولاد آلیاژی واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار