با حضور وزير تعاون؛
پلي‌كلينيك تخصصي تامين اجتماعي شهرستان بافق با حضور وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي در سفر كاروان تدبير و اميد به يزد افتتاح شد.
کد خبر: ۱۹۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳ 08 March 2016
به گزارش تابناک یزد، "علي ربيعي" وزير تعاون در اين مراسم با تاكيد بر اينكه دولت تدبير و اميد همراه كارگران و زحمتكشان است، بيان كرد: از تمام جايگاه‌ها و پتانسيل‌ها بايد براي حاضر شدن در كنار رنج‌ديدگان جامعه، استفاده كرد و فعاليت‌ها را در مسير كاستن رنج مردم برنامه‌ريزي نمود.

"سيد تقي نوربخش" مدير عامل سازمان تامين اجتماعي كشور نيز گفت: امنيت اجتماعي از توليدات سازمان تامين اجتماعي است كه در اين مسير با همراهي دولت تدبير و اميد بايد توزيع عادلانه ثروت و كمك به اقشار محروم را با تمام توان ادامه دهيم.

وي اظهار كرد: در خصوص كارهاي زير‌بنايي و اساسي حوزه درمان برنامه‌هاي راهبردي و استراتژي تدوين شده كه  مديريت نوين بيمارستاني يكي از مهم‌ترين برنامه‌هاي پيش رو و مورد توجه است.

"محمدحسين توحيدي فر" مدير درمان تامين اجتماعي استان يزد در ابتداي اين مراسم گفت: كلنگ زني طرح پلي كلينيك تامين اجتماعي شهرستان بافق، در مرداد 93 با حضور وزير محترم تعاون، كار و رفاه اجتماعي بر زمين زده شد و به همت مرداني از سلسله كوير، امروز زودتر از موعد مقرر به صورت عملي افتتاح مي‌شود.

ایسنا یزد، وي در ادامه با ارائه گزارشي از عملكرد و فعاليت‌هاي اين طرح، افزود: ارائه خدمات در اين كلينيك نيازمند حضور پزشكان متخصص و توانمند مخصوصاً در گرايش‌هاي جراحي، زنان، چشم و غيره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار