مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد در ديدار با يادگار سومين شهيد محراب عنوان كرد: تنها کتابخانه فعال با نام و یاد سومین شهید محراب در استان فاقد ساختمان مناسب و در آستانه تعطيلي است.
کد خبر: ۱۹۵۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷ 09 March 2016
به گزارش تابناک یزد،  "رقیه دوست فاطمی‌ها" در این دیدار که به منظور پیگیری وضعیت کتابخانه شهید صدوقی شهرستان خاتم انجام شد، با گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب و فرزند فقیدش، اظهار كرد: خاندان بزرگ صدوقی همواره پیشتاز در امور خیر و عام‌المنفعه بوده‌اند و خدمات آنها در گوشه و کنار استان نمایان است.

وی با اشاره به مشکلات عدیده کتابخانه شهید صدوقی مروست، تصریح کرد: این کتابخانه، تنها کتابخانه‌ای است که به نام و یاد سومین شهید محراب در استان فعالیت می‌کند ولي به دلیل نداشتن ساختمان مستقل، چندین بار جابجا شده و اخیراً نیز با اتمام مدت قرارداد اجاره آن، فاقد ساختمان مناسب است.

دوست فاطمی‌ها افزود: تاکنون پیگیری‌هایی هم که برای احداث ساختمان مستقل این کتابخانه صورت گرفته، به نتیجه نرسیده و این کتابخانه در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام "محمد صدوقی" فرزند امام جمعه فقید یزد و یادگار سومین شهید محراب نیز در این دیدار با تقدير از تلاش‌های مدیر کل و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان، ابراز امیدواری کرد كه در سفر به شهرستان خاتم، پیگیر مشکلات این کتابخانه شود.

ایسنا یزد، وی همچنین قول داد از همه ظرفیت‌های موجود برای حل مشکل این کتابخانه که به نام شهید محراب آیت‌الله صدوقی مزین است، استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
داداشام مسولین محترم استان: جداً خسته نباشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار