امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با تاکید براینکه یزد جایگاه اختلافات سیاسی نیست، گفت: تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور به یزد در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۱۹۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 12 March 2016
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به اهمیت تلاش در راستای تربیت دینی جامعه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد، ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت در جامعه است.

وی به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و گفت: زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) برای تمام انسانها می‌تواند به عنوان بهترین الگو مد نظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: یکی زا مهمترین ویژگیها و شاخصه‌های حضرت زهرا(س)، دفاع از ولایت در برابر دشمنان بود که ما باید تمام تلاش خود را در راستای ترویج این فرهنگ به کار بندیم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: خداوند انسان را بدون هدف خلق نکرده و مهمترین هدف از زندگی انسان، رسیدن به قرب الهی و عاقبت به خیر و سعادت مند شدن است که این مهم جز با عمل به دستورات خداوند و ائمه معصومین(ع) تحقق نمی‌یابد.

ناصری به سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان یزد اشاره کرد و گفت: این سفر مصوباتی برای استان یزد داشت و مسئولان باید نسبت به تحقق این مصوبات تلاش نمایند.

به گزارش تسنیم،وی با بیان اینکه دارالغباده و دارالعلم شعار یزد و مردم یزد است، گفت: این استان استان دین‌مداری و عبادت است و یزد جایگاه اختلافهای سیاسی و فرهنگی احزاب مختلف نیست و به هیچ گروه و حزبی هم تعلق ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار