مراسم گرامیداشت سالروز حماسه دهم فروردین مردم یزد امروز با حضور گروههای مختلف مردم و مسئولان در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد .
کد خبر: ۲۰۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷ 29 March 2016
به گزارش «تابناک یزد»، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی یاد و خاطره شهدای دهم فروردین و شهید محراب آیت الله صدوقی را گرامی داشت .
وی رهبری حضرت امام خمینی (ره) وحضور مردم و تبعیت از رهبری داهیانه ایشان را از رکن های  اصلی و اساسی پیروزی انقلاب اسلامی 57 برشمرد و افزود : مردم انقلابی یزد با برگزاری مراسم چهلم شهدای تبریز نقش مهمی در برپایی حرکت های انقلابی در کشور داشتند 
حجت الاسلام والمسلمین راشدیزدی وجود تشکلهای انقلابی و استمرار انقلاب اسلامی را رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت : تحقق اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب نیز هست با وحدت ، همدلی و همبستگی امکان پذیر خواهد بود.
دهم فروردین سال 57 مردم یزد به دعوت آیت الله صدوقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در مسجد روضه محمدیه جمع شدند ودر ادامه تجمع کنندگان با یورش نیروهای شهربانی مواجه شدند و در این حادثه چهار نفر از شهروندان یزدی  بنام های رضا نامدار ، شهریار مرادی ، مهدی قدکفروشان و محمد حسین پارسائیان با گلوله نیروهای رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زخمی شدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار