کد خبر: ۲۰۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 04 April 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل گمرک استان یزد عنوان كرد: گمرک یزد از گمرکات برتر کشور در سال گذشته بوده است و به رتبه نخست کشوری نزدیک می‌شود.

"حسن ياسري" در جمع كاركنان گمرك استان با تبريك سال 1395 که از سوی مقام معظم رهبری به سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" مزین شده است، اظهار كرد: گمرک استان در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، نقش مهمی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارد.

 وی با اشاره به این که گمرک به عنوان دیده‌بان و مرزبان اقتصادی کشور در توسعه اقتصادی و حمایت از تولید، می‌تواند نقش‌آفرین باشد، افزود: با توجه به رفع تحریم‌ها و همچنين فراهم شدن بستر مناسب براي حضور شركت‌ها و سرمايه‌گذاران در ايران، يقيناً ميزان ورود کالا به کشور در سال 95 افزايش می‌یابد بنابراين از هم‌اكنون بايد ضمن افزايش آمادگي خود براي ارائه خدمات روا‌ن‌تر و سريع‌تر به فعالان تجاري و بنگاه‌هاي اقتصادي، به سمتي حركت كنيم كه با ايجاد و توسعه گمرك مجازي، سطح خدمات خود را افزايش داده و متناسب با نيازهاي آينده برنامه‌ريزي كنيم.

ياسري با اشاره به تقدیر رئیس کل از کارشناسان مجازی، اظهار كرد: گمرک یزد از گمرکات برتر کشور در سال گذشته بوده است و به رتبه نخست کشوری نزدیک می‌شود.

مدیر کل گمرک استان اظهار امیدواری کرد كه در سال جدید شاهد اجرایی شدن طرح‌ها و سامانه‌های هوشمند در گمرک و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار