مديركل راه آهن يزد گفت: اين مجموعه در پايان سال 94 توانست با حمل 30 درصد از بار كل كشور و ركورد 130هزار ساعت آموزش در اين دو بخش رتبه نخست كشور را كسب كند.
کد خبر: ۲۰۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 08 April 2016
به گزارش تابناک یزد،محمد دهقان پورگفت: در سال گذشته 11ميليون 653هزار تن مواد معدني و كنستانتره بوسيله 155هزار واگن بارگيري وبه كارخانجات ذوب آهن ارسال شد .
وي افزود: در اين مدت در تناژبارگيري نيز به 82درصد از برنامه هاي پيش بيني شده دست يافته ايم كه اميد واريم به ياري خداوند باري تعالي وبا همت همه همكاران در سال «اقتصاد مقاومتي؛ اقدام وعمل» درجهت اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي گام مؤثري برداريم.
مديركل راه آهن يزد درباره آمار آموزش هاي ارائه شده نيز در سال 94 گفت: در راستاي تحقق رسالت و مسئوليت‌هاي آموزشي، از جمله ارتقاء توانمندي مديران، كارشناسان و پرسنل در بخش‌هاي مختلف؛ گروه آموزش اين اداره كل موفق شد با اجراي 59 عنوان دوره‌ آموزش در حوزه‌هاي سير و حركت، ناوگان، زيربنايي، اداري- مالي و مديريتي؛ هزارو 945نفر از پرسنل شاغل در راه‌آهن (پرسنل راه‌آهن، پرسنل پيمانكار و همكاران از ديگر ادارات كل ) را آموزش دهد.
دهقان پور در ادامه يادآور شد: اين مركز كه در ابتدا با هدف حمل مواد معدني راه اندازي شده هم اكنون با طول خط 702كيلومتر و 30 ايستگاه پراهميت ترين راه آهن كشور در بخش بار و مسافر است.
وي با اشاره به صدرنشيني راه آهن يزد در حمل بار در طول سالهاي گذشته اضافه كرد: خوشبختانه اين مركز با سهم بيش از 30 درصدي حمل و نقل بار راه آهن ايران در طول 15سال گذشته در جايگاه نخست كشور قرار داشته و آن را حفظ كرده است.
اين مسئول خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه چهار اداره كل به را آهن يزد متصل است هم اكنون وظيفه ترانزيت و اتصال شبكه هاي ريلي راه آهن اصفهان، شرق، كرمان و هرمزگان را داريم.
وي در پايان درباره ميزان جابجايي مسافران نوروزي در اين مجموعه و با قطار نيز گفت: در مجموع از 25 اسفندماه 94 تا پايان 15 فروردين 95 بيش از 50هزار مسافر ورودي و خروجي راه آهن استان يزد بوده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار