مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان یزد گفت: پروژه اصلاح، بهینه‌سازی و تکمیل دو بی خطوط پست 400 کیلوولت یزد 2 به‌ پایان رسید و برق‌دار شد.
کد خبر: ۲۱۲۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 14 April 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدحسن صباغ‌زادگان اظهار داشت: خطوط 230 کیلوولت 833 و 834 یزد 2 فاقد بریکر (کلید قابل قطع زیر بار) بود که این نقض باعث کاهش ضریب پایداری و قابلیت اطمینان این پست و شبکه انتقال کشور می‌شد، به‌ طوری‌ که عملیات مانور و قطع و وصل این خطوط را با مشکل مواجه می‌کرد و هرگونه ایجاد فالت (خطا) روی خطوط مذکور موجب خروج کل باسبار (هادی انتقال انرژی الکتریکی) 230 کیلوولت پست یزد2 می‌شد.

وی ادامه داد: با اجرای پروژه‌ تکمیل این دو بی، علاوه بر افزایش قدرت مانور، ضریب پایداری و اطمینان پست 400 کیلوولت یزد2 که از جمله پست‌های حساس استان و شبکه انتقال برق کشور است، افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان یزد خاطرنشان کرد: این پروژه از محل پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی، با هزینه‌ای بالغ ‌بر 20 هزار میلیون ریال از سال 92 شروع ‌شد و با توجه به برق‌دار بودن پست، با تلاش، پیگیری و برنامه‌ریزی‌های درست و به‌موقع دفتر فنی انتقال با موفقیت به‌پایان رسید و برق‌دار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار