به گزارش «تابناک یزد»، در پی تماس شهروندی با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی يزد ساعت 8:36 صبح آتش نشانان ایستگاه شماره يک و هشت را به بلوار شهيد صدوقی،اعزام كرد.

محمدرضا رحيمی معاون عمليات سازمان كه خود را به محل حادثه رسانده بود گفت: هنگام حضور آتش نشانان در محل حادثه، قسمت زير زمين يک چهار ديواری با 2 عدد تانكر گازوئيل و نفت وجود داشت كه دچار آتش سوزی شده و دود زيادی از این ساختمان خارج می شد كه آتش نشانان همزمان با جستجو در ساختمان، به مقابه با آتش سوزی پرداختند و موفق شدند در زمانی کوتاه شعله های آتش را مهار و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در اين حادثه به هیچ کس آسيبی وارد نشده، ادامه داد: در پی بررسی های اولیه معلوم شد که علت آتش سوزی برش تانكر گازوئيل برای انتقال به بيرون از زير زمين  بوده كه متاسفانه دراين اقدام كمترين مسائل ايمنی نيز رعايت نشده و باعث اين رخ داد می شود.

رحيمی به متصديان امور جوشكاری و برشكاری كه ميخواهند چنين اقدامی انجام دهند توصيه کرد:  قبل از هرگونه فعاليتی ضمن رعايت نكات ايمنی با كارشناسان آتش نشانی مشورت نمايند تا انشاالله شاهد اينگونه حوادث خطر آفرين نباشيم.