رئیس مرکز راهبردی و سیاست‌گذاری سپاه الغدیر:
رئیس مرکز راهبردی و سیاستگذاری سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت تشکیل جلسات منظم شورای قشر بسیج، گفت: ۸ کارگروه و ۱۶ قشر بسیج در استان یزد تشکیل شد.
کد خبر: ۲۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 13 April 2015
۱۶ قشر بسیج در استان یزد تشکیل شدبه گزارش تابناک یزد،غلامحسین دشتی در جلسه شورای عالی بسیج حقوقدانان استان یزد با بیان اینکه افراد متخصص و دلسوز از اقشار مختلف جامعه باید با افکار و روحیه بسیجی به منظور رفع مشکلات جامعه گردهم آیند، اظهار داشت: جهان اسلام، امروز بیش از گذشته به راهبرد‌های علمی و تجربی نیاز دارد.

رئیس مرکز راهبردی و سیاست‌گذاری سپاه الغدیر استان یزد گفت: جامعه رو به رشد نیاز به افرادی دلسوز و متخصص دارد تا با تدبیر و تلاش، خود را در برابر توطئه دشمنان واکسینه کنند.

دشتی با اشاره به ضرورت همبستگی بین نخبگان افزود: ارائه فضایی مناسب برای تبادل نظر و اجرایی کردن مباحث و مواردی که برای پیشبرد اهداف نظام مهم و ارزشمند است، از جمله دلایل ایجاد مرکز راهبردی است.

وی با بیان اینکه مرکز راهبردی سپاه الغدیر استان یزد دارای 8 کارگروه تخصصی و 16 قشر جامعه هدف است، تصریح کرد: سیاست‌های کلی برنامه ششم در حال تدوین و بیش از 14 سر فصل برای آن تعریف شده است.

رئیس مرکز راهبردی و سیاست‌گذاری سپاه الغدیر استان یزد توسعه همه جانبه با رشد اقتصادی شتابان، فراگیر، پایدار، دانش‌بنیان، بهره‌ور، عدالت‌بنیان، درون‌زا، برون‌گرا، مردمی، به دور از فساد، با ثبات و تورم حداقلی در محیط کلان اقتصادی را از جمله سر فصل‌های ایده اولیه سیاست‌های کلی برنامه ششم عنوان کرد.

دشتی در مورد اهمیت فعالیت سازمان‌های مردم نهاد گفت: کوچک شدن دولت‌ها و اداره کردن کشور توسط مردم از جمله ایده‌های مورد قبول و پذیرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: منسجم شدن جلسات و دنبال کردن صحیح مباحث ارائه شده در جلساتی مانند شورای عالی بسیج حقوق‌دانان، می‌تواند کمک فراوانی به توانمند‌سازی بیشتر سازمان‌های مردم نهاد در زمینه اداره بهتر کشور شود.

وی آموزش‌های عمومی، تخصصی، مشاوره مردمی، معرفی منابع، تدوین کتب و ایده‌پردازی به منظور کمک به نظام حقوقی و قضایی کشور را از جمله اقدامات قابل ارائه در شورای عالی بسیج حقوق‌دانان استان یزد عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار