کد خبر: ۲۴۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 11 June 2016

به گزارش تابناک یزد،سرمربی تیم فوتسال بانوان هلال احمر استان یزد گفت: برای حضور جدی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برای نخستین مرتبه به حمایت مادی و معنوی مسئولان اجرایی و ورزشی استان نیاز داریم.


فاطمه نادریان   با اشاره به اینکه حضور در لیگ برتر فوتسال کشور نتیجه غیرت، تعصب و جنگندگی بازیکنان بی‌ادعا ولی پرتلاش حاصل شد، اظهار داشت: برای حضور قوی در لیگ دسته اول و رسیدن به لیگ برتر هلال احمر استان یزد به عنوان حامی مالی نقش زیادی را  بر عهده داشتند .

سرمربی تیم فوتسال بانوان هلال احمر یزد گفت: در فصل جاری افزون بر 500 میلیون ریال هزینه شده ولی بدون شک برای حضور در لیگ برتر به حداقل دو میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نادریان افزود: از هم اکنون باید به فکر برنامه‌ریزی و جذب بازیکنان و عقد قرارداد با نفرات و همچنین مشخص شدن بودجه مورد نیاز برای لیگ برتر باشیم.

وی اظهار داشت: حضور قوی در لیگ برتر بسیار مهم و حرفه‌ای‌تر از لیگ دسته اول کشور است و لذا یک عزم جدی و حمایت قوی‌تر مسئولان را طلب می‌کند.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر یزد با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر با حضور 12 تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت از شهریورماه آغاز می‌شود، گفت: باید برای میزبانی شایسته مسابقات در یزد باید به دنبال سالن مناسب و امکانات مورد نیاز در حد لیگ برتر بود.

نادریان از همراهی هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان یزد قدردانی کرد و گفت: کسب یک نتیجه برای اولین بار و حضور در لیگ برتر فوتسال یک فرصت و باید قدر آن را دانست.

سرمربی تیم فوتسال بانوان هلال احمر یزد گفت: در تیم امسال هلال احمر حدود 50 درصد بازیکنان بومی بودند که در صورت وجود نفرات شایسته و آماده از آنها در تیم استفاده می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار