کد خبر: ۲۹۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰ 05 September 2016
به گزارش تابناک یزد، نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه تولید یزد و ایران با مشکل بازاریابی داخلی و خارجی روبروست، گفت: زمینه حضور بیشتر تولیدات یزد در بازارهای جهانی فراهم شود.
آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیران بندرخشک یزد اظهار داشت: یکی از نکاتی که در استان یزد هم جای آن خالی است، مسئله بازاریابی برای تولیدات است.

وی با اشاره به اینکه بازاریابی در زمینه تولید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: هر کسی برای تولیدش نیاز به بازار دارد که این بازار در خارج و یا داخل باید تامین شود.

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه در زمینه واردات هم باید بازاریابی مناسب صورت گرفته و بهترین کالا با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری شود، عنوان کرد: در طرح‌های اقتصادی باید توجه به این موضوع انجام شود.

ناصری به ظرفیت استان یزد در زمینه تولید کاشی اشاره کرد و ادامه داد: الان بخشی از تولیدات کاشی استان یزد بدون فروش باقی مانده و علت آن هم تا حد زیادی مربوط به بازاریابی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: اگر بازاریابی درستی انجام می‌شد الان نباید کاشی یا دیگر تولیدات روی دست ما بماند، باید سعی شود که بازارهای جهانی را برای تولیدات ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: البته باید مراقب باشیم که عده‌ای برای سودجویی اقدام به انحصاری کردن این فعالیت‌ها برای خودشان بکنند و بعد از گذشت مدتی، مسائل حاشیه‌ای برای این عرصه ایجاد شود.

امام جمعه یزد گفت: در عین حال بازاریابی مناسبی اگر وجود داشته باشد و بتوانیم محصولات خود را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کنیم، در تولید و اشتغال و اقتصاد کشور رونق ایجاد می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار