در سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) واعظ شهیر دیارمان و داماد مکرم سومين شهيد محراب آيت الله صدوقى،مرحوم مغفور حجت الاسلام حاج سيد محمد صادق سادات اخوي دار فاني را وداع گفت.
کد خبر: ۲۹۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 09 September 2016
به گزارش تابناک یزد،در سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)  واعظ شهیر دیارمان و داماد مکرم سومين شهيد محراب آيت الله صدوقى،مرحوم مغفور حجت الاسلام حاج سيد محمد صادق سادات اخوي دار فاني را وداع گفت.
دفتر نماینده ولی و امام جمعه یزد نوشت در اطلاعیه ای نوشت: آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با صدور پیامی ، درگذشت حجت الاسلام سادات اخوی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد(ص)و احترام؛ اطلاع یافتیم که حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید محمد صادق سادات اخوی که سالها زینت منابر و مجالس و متخلق به اخلاق فاضله و با کلام و بیان خود مردم را ارشاد و هدایت می نمود و به تقوای الهی دعوت می کرد، دیار فانی را وداع کرد و به سرای آخرت شتافت، خدایش او را رحمت کند و با موالیان گرامش محشور فرماید.در گذشت این عالم بزرگوار را به بیت شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی "قدّس سرّه " و همسر مؤمنه و نیز فرزند گرامشان و دیگر بازماندگان محترم تسلیت می گویم و برای آن عزیز، غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل از خداوند بزرگ مسئلت دارم.«سايه مقام معظم رهبري مستدام باد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار