مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: بر اساس بررسی های انجام شده و آمار و اطلاعات موجود هم اکنون 20 درصد مردم استان ورزش می کنند.
کد خبر: ۲۹۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 12 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی در نشست هم اندیشی مشترک هیات ورزش های همگانی استان و هیات های همگانی شهرستان های استان و روسای اداره ورزش و جوانان شهرستان ها افزود: با طرح هایی که توسط هیات ورزش های همگانی استان و شهرستان ها در دست اجرا است، تلاش می شود تا این آمار افزایش یابد.
وی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در ورزش استان گفت: وظیفه سنگینی هیات های ورزشی به خصوص ورزش همگانی برعهده دارد که مهمترین آن نهادینه سازی ورزش در جامعه کم تحرک یزد است، ما باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا همه اعضای جامعه به ورزش احساس نیاز کنند و به آن بپردازند.
شریعتی با تاکید بر توجه به ورزش در اداره ها و نهادها ادامه داد: مهمترین ماموریت ادارات ورزش و جوانان همگانی کردن ورزش است و باید با رایزنی با سازمان و ادارات دولتی یا خصوصی فضای مناسب ورزش کارمندان و شاغلان در محیط های اداری فراهم شود.
در ادامه رئیس هیات های ورزش همگانی استان و یزد و برخی از روسای اداره های ورزش و جوانان دیدگاه های خود را در زمینه همگانی کردن ورزش در بین آحاد مردم جامعه بیان کردند.
در پایان این نشست از سوی هیات ورزش های همگانی استان از روسای هیات های شهرستان های یزد، عوامل اجرایی استان و همچنین مسئولان و روسای اداره های ورزش و جوانان استان و شهرستان یزد با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار