فرمانده سپاه الغدیر یزد 50 برنامه شاخص بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۲۹۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 20 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی  در نشست خبری با خبرنگاران افزود: هفته دفاع مقدس اوج اقتدار و عزت ملت قهرمان ایران است که با وجود توطئه های دشمنان در 38 سال گذشته به برکت ایثار و جانفشانی های رزمندگان جان برکف حاصل آمده است.
فتوحی گفت: هفته دفاع مقدس یک فرصت است تا بنحو شایسته توسط رزمندگان و یادگاران آن دوران، رشادت ها و ایثارگری هایی که برای حفظ کیان اسلامی خلق شده، برای آحاد ملت به خصوص نسل جوان تبیین شود .
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان را سدی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان و عوامل آنها دانست و گفت: در هفته بزرگداشت دفاع مقدس در استان مهمترین برنامه هادر راستای تبیین ابعاد دوران دفاع است .
سردار فتوحی برگزاری رژه نیروهای مسلح، یادواره های شهیدان، انجام مسابقات مختلف، ایجاد رادیو دفاع مقدس در مدارس، نشست های روشنگری و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران را از مهمترین برنامه های این هفته برشمرد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد همچنین از برگزاری همایش نخبگان پیشکسوت سپاه، برپایی محافل فرهنگی و ادبی، همایش های مختلف، برگزاری صبحگاه مشترک و نمایش رزمی در موقعیت شهید رشیدی و دهکده مقاومت خبر داد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار