کد خبر: ۳۰۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 23 September 2016

به گزارش تابناک یزد،همزمان با هفته دفاع مقدس،گروه‌های مختلف مردم با حضور در گلزارهای شهدا در مناطق مختلف استان یزد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مردم یزد با حضور در گلزار شهدای خلدبرین، مزار شهدای گمنام در میدان امیرچخماق و شهدای گمنام دیگر مناطق استان یزد، گلزار شهدای امامزاده سیدجعفر و ... مزار شهدا را با گلاب شستشو داده و به روان پاک شهدا درود فرستادند.

مسئولان استان نیز امروز به رسم هر سال با حضور در مسجد روضه محمدیه یزد، مقام شامخ شهید صدوقی را ارج نهاده و با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهید بزرگ و پرچمدار انقلاب اسلامی در استان یزد را گرامی داشتند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهان بسیج و سپاه در شهرستان‌های مختلف استان یزد، فرمانداران و جمعی از مسئولان استان به همراه خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم امروز همه گلزارهای شهدای استان یزد را گلباران خواهند کرد.

 استان یزد بالغ سه هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این شهدا در ۳۲۷ گلزار شهدا ساماندهی شده اند ضمن اینکه هم اکنون در استان یزد ۱۵۰ شهید گمنام در مناطق مختلف به خاک سپرده شده اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار