فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری دوره‌های غدیرشناسی و مهدویت در پادگان‌های نظامی سپاه الغدیر استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰ 05 October 2016

به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی  در جلسه شورای سیاست‌گذاری مهدویت استان یزد با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در زمینه تبیین مهدویت و ظهور و فلسفه غیبت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این حوزه، بازخوانی و اجرای واقعه غدیر بود.

وی تصریح کرد: واقعه غدیر در واقع فلسفه ولایت، غیبت و ظهور را تشریح می‌کند و این برنامه در 6 شهرستان از مجموع 10 شهرستان استان یزد اجرا شد و مخاطبان بسیاری نیز داشت.

فتوحی ادامه داد: بازخوانی واقعه غدیر امسال در میبد، اشکذر، زارچ، شاهدیه، تفت و ابرکوه برگزار شد و خیل عظیمی از جوانان و نوجوانان مخاطبان این برنامه بودند.

وی از این برنامه به عنوان یکی از اثرگذارترین برنامه‌های فرهنگی در حوزه ولایت، امامت و مسائل مرتبط با آن یاد کرد و افزود: تفاهمنامه‌ای نیز بین سپاه الغدیر استان یزد با بنیاد بین‌المللی غدیر منعقد شد تا این برنامه در طول سال نیز اجرا شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد همچنین از برگزاری دوره های غدیرشناسی در 6 مرکز آموزش نظامی سپاه در استان یزد خبر داد و افزود: دوره‌های آموزشی غدیرشناسی ویژه سربازان و کادر سپاه برگزار می‌شود.

وی همچنین از فعالیت و تشکیل 6 هزار و 600 حلقه شجره طیبه صالحین در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: در این حلقه‌ها نیز مسائل مرتبط با غدیرشناسی و مهدویت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار