مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: برای تکمیل 65 طرح ورزشی نیمه تمام در سطح این استان به همراهی خیران ورزش یار نیاز است.
کد خبر: ۳۰۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 07 October 2016
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی در جلسه بررسی وضعیت طرح های نیمه تمام ورزشی یزد افزود: خیران می توانند با مشارکت در این طرح ها آنها را به نام خود تکمیل و به بهره برداری برسانند.
وی ادامه داد: یزد همیشه در موضوع خیرین مدرسه ساز وحسینیه و مسجد ساز و دیگر کارهای خیری پیشتاز بوده که باید با فرهنگ سازی لازم خیرین بیشتری درحوزه ورزش نیز حضور پیدا کنند و زمینه بیش از پیش توسعه و گسترش ورزش در سطح استان فراهم شود.
این مسئول اظهار داشت: امر فرهنگ سازی برای حضور و جلب گسترده و مشارکت خیران ورزش یار در یزد و مناطق و شهرستان های تابعه استان کاری مهم ، ضروری و به همکاری همگان نیاز است.
شریعتی گفت: چنانچه اطلاع رسانی دقیقی به مردم شود که می توان با مبالغ بسیار کم پروژه های خوب ورزشی ساخت و در اختیار مردم و ورزشکاران قرار دهند قطعا استقبال بیش از این خواهد بود.
مدیر کل ورزش و جوانان یزد با بیان اینکه گزینه های متعددی برای حضور و مشارکت خیران ورزشی وجود دارد، اظهار داشت: برخی پروژه های نیمه تمام ورزشی در نقاط مختلف شهری و روستایی و در اکثر شهرستان از جمله یزد ، میبد ، تفت ، بافق ، بهاباد ، ابرکوه ، اشکذر و مهریز، می تواند با ورود خیران ورزش یار به سرانجام برسد و زمینه خدمات دهی آنها به مردم فراهم شود
همچنین رئیس انجمن خیرین ورزش یار استان یزد نیز در این نشست شکل گیری ساختار تشکیلاتی برای ورود علاقمندان به حوزه ورزش را مهم دانست و گفت: امیدوارم با همراهی خیرین ورزشی بتوانیم برخی از گره های ورزش استان را مرتفع کنیم.
سید بهادر بهادری افزود: همراهی با مجمع خیران ورزش یار و تلاش برای توسعه زیرساخت های ورزشی که به ایجاد نشاط و شادابی در جامعه منتج می شود باقیات و صالحاتی برای خیران است که ما نیز به دنبال فراهم کردن شرایطی برای جذب بیشتر خیران هستیم.
در این نشست مقرر شد درآینده نزدیک همایش بزرگ خیرین با هدف آشنایی خیرین و همچنین ترغیب آنان به مشارکت در تکمیل پروژه های ورزشی برگزار شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار