مدیرکل گمرک یزد همکاری دستگاه های اجرایی برای توسعه گمرک استان را خواستارشد .
کد خبر: ۳۱۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶ 14 October 2016
به گزارش تابناک یزد،حسن یاسری در نشست مشترک دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا وارز یزد با مدیرکل گمرک استان با ارائه گزارشی از فعالیتهای گمرک استان در سال جاری تعامل نهادها و دستگاه های اجرائی با تحقق طرح توسعۀ گمرک استان را مورد تاکید قرار داد.
همچنین احمد ترحمی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت برمبارزه با قاچاق کالا وارز یزد در این نشست با ابراز رضایت از عملکرد گمرک استان و حضور مؤثر این اداره کل در گشت های مشترک، نظارت بیشتر بر امور صادرات استان و انسداد مجاری تخلفات احتمالی را مورد تاکید قرار داد.
بررسی و تبادل نظر دربارۀ آئین نامه ها و شیوه نامه های مبارزه با قاچاق کالا وارز، تحلیل وضعیت ترانزیت استان، بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق کالا وارز استان و نقش گمرک در مبادی ورودی و خروجی استان از مهم ترین مطالب مطرح شده در این نشست بود.
بررسی و تبادل نظر دربارۀ آئین نامه ها و شیوه نامه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تحلیل وضعیت ترانزیت استان، بررسی وضعیت مبارزه با قاچاق کالا وارز استان و نقش گمرک در مبادی ورودی و خروجی استان از مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از تلاش و همکاری های مدیرکل گمرک استان برای مبارزه با قاچاق کالا وارز در استان تقدیر شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار