آيت الله نوري همداني گفت: شهید آیت الله صدوقی یکی از یاران صدیق امام خمینی(ره) و از یاوران انقلاب اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۳۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 07 May 2015
به گزارش تابناک یزد، اين مرجع تقليد شيعيان ضمن حضور در بیت سومین شهید محراب آیت الله شهید صدوقی، اظهار كرد: آیت الله صدوقی، خدمات ارزشمند زیادی را به انقلاب و اسلام داشتند و در انقلاب نیز از  بازوان امام خمینی (ره) بودند.

وی ادامه داد: خدمات خاندان صدوقی در طول انقلاب منشا اثرات زیادی برای مردم و اسلام بوده و قابل تقدیر است و صفات نیکو در این شجره مبارک نسل به نسل منتقل شده است.

آيت الله نوري همداني افزود: شهید صدوقی در استان یزد به عنوان یک پدر معنوی، نقش رهبری را برای مردم داشت و در بسیاری از نقاط کشور نیز علما و اقشار مختلف از راهنمایی ایشان بهره مند بودند.

اين مرجع عظام شیعیان ضمن طلب مغفرت برای حجت الاسلام "محمد علی صدوقی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد، گفت: ایشان هم به عنوان خلف صالح، راه پدر را ادامه دادند و منشا کارهای بسیار خوب و باقیات الصالحاتی  هستند و هر وقت به قم می‌‌آمد، حتما سری هم به ما می‌‎زد و جویای احوال می‎‎شد .

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: در یکی از سفرها برای ساخت مدرسه‎‎ای به عنوان شاهد، بنده را مطلع کردند و برگه‎‎ای را امضا کردم و همواره با این خانواده ارتباط داشته‎‎ام.

مرجع تقلید شیعیان گفت:عشق و علاقه این خاندان به علما و مراجع، مثال زدنی است و مردم نیز همواره علاقه و احترام خاصی برای این خاندان قائل بوده‎‎اند.

حجت الاسلام "محمد صدوقی" نواده سومین شهید محراب و فرزند حجت الاسلام "محمد علی صدوقی" نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد نیز در این نشست ضمن آرزوی صحت و سلامتی و طول عمر برای آیت الله نوری همدانی، از حضور ایشان در دفتر سومین شهید محراب تشکر و قدردانی كرد.

این نشست با حضور آیت الله "محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، "سيد محمد میرمحمدی" استاندار، حجت الاسلام "سيد كاظم مدرسی" امام جمعه محمد آباد، حجت الاسلام معزالدینی امام جمعه موقت یزد و جمع دیگری  از علما نيز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار