کد خبر: ۳۴۴۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 17 December 2016
به گزارش تابناک یزد،تیم یزد در رقابت‌های گلبال لیگ دسته دو کشور بر سکوی قهرمانی ایستاد و سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور را از آن خود کرد.
پانزدهمین دوره رقابت‌های گلبال دسته دو کشور در شهر بابلسر و با حضور تیم‌های مازندران، یزد، گلستان، کرمانشاه، فارس، مرکزی، قم و کردستان برگزار شد و تیم گلبال استان توانست قهرمان این رقابت‌ها شود.
سرمربی تیم گلبال استان با اشاره به جوان بودن تیم یزد گفت: تیم استان با میانگین سنی 23 سال یکی از جوان‌ترین تیم‌های حاضر در کشور است که توانست با اقتدار تیم‌های مطرح لیگ را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد.
«علی‌اکبر ابریشمی‌نژاد» افزود: تیم گلبال استان از حضور سه ملی‌پوش در تیم بهره می‌برد، در رده سنی امید «حامد علمدار»، در تیم ملی جوانان«محمدرضا خوشی» و در تیم ملی نوجوانان «علیرضا پورناظمیان»در خدمت تیم ملی کشور هستند و در رقابت‌های مختلف شرکت کردند.
وی گفت: در بازی اول با تیم مرکزی، با نتیجه 4-14 حریف را شکست دادیم و در بازی دوم، توانستیم تیم فارس را با حساب 8-18 شکست دهیم. در سایر بازی‌ها یا بردهای شیرین نتیجه را به‌ سود خود عوض کردیم و در بازی فینال هم توانستیم تیم میزبان، «مازندران» را با حساب 7-9 شکست دهیم.
ابریشمی‌نژاد تصریح کرد: تیم گلبال استان از نظر فنی جایگاه بسیار خوبی دارد و تنها مشکل آن، نبود بودجه و حامی مالی است که به عنوان بزرگترین مشکل سد راه پیشرفت تیم گلبال یزد است. وی گفت: تمامی تیم‌های حاضر در لیگ گلبال کشور در طول سال 6 بازی تدارکاتی دارند اما متاسفانه تیم استان به دلیل نبود بودجه نمی‌تواند از این فاکتور بهره‌ گیرد و از بازی تدارکاتی مناسبی برای آمادگی بیشتر در طول سال برخوردار نیست. سرمربی تیم گلبال استان افزود: متاسفانه هیات نابینایان و کم‌بینایان استان نیز با کمبود بودجه مواجه است و اعزامی‌های انجام شده با بودجه و هزینه شخصی انجام شده است.  وی گفت: لیگ باشگاهی گلبال کشور در حال برگزاری است که متاسفانه تیم استان با توجه به مشکلات موجود از حضور در این رقابت‌ها باز مانده است.
ابریشمی نژاد ادامه داد: اگر تیم باشگاهی استان در این مسابقات شرکت می‌کرد، با توجه به نکات مثبت فنی تیم به طور قطع جایگاه قهرمانی را کسب می‌کرد.
همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار