فرماندار تفت خبر داد: نگاه ويژه دولت تدبير و اميد به عرصه هاي مختلف توسعه اي شهرستان تفت
کد خبر: ۳۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 13 May 2015
به گزارش تابناک یزد، فرماندار تفت در حاشيه سفر معاون اول رئيس جمهور و هيات همراه به شهرستان تفت از صدور دستورات مناسب براي تسريع در گازرساني، آبرساني، حفظ محيط زيست و توسعه گردشگري شهرستان تفت خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در اين گفتگوي اختصاصي با اشاره به سفر "اسحاق جهانگيري" و رئيس سازمان ميراث فرهنگي كشور به شهرستان تفت گفت: معاون اول رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي در سفر به شهرستان تفت از روستاي هدف گردشگري اسلاميه و باغ صدري تفت بازديد كرده و از نزديك در جريان پتانسيل ها و قابليتهاي گردشگري شهرستان تفت قرار گرفتند.

وي با اشاره به توانمندي هاي شهرستان تفت در بخش گردشگري ابراز اميدواري كرد اين سفر آغازي بر تحولي نو در توسعه صنعت توريسم شهرستان باشد.

فرماندار همچنين با اشاره به درخواست هاي ارائه شده از سوي مديريت ارشد شهرستان براي شتاب بخشيدن به روند توسعه تفت اظهار داشت: كمك به تسريع در انجام پروژه هاي گازرساني به مناطق روستايي تفت، تسريع در انجام پروژه هاي مختلف آبرساني روستايي و احداث مخازن آب، درخواست براي ارتقاء منطقه شكار ممنوع شيركوه به منطقه حفاظت شده و ايجاد دو پست برق در مناطق مختلف شهرستان از مهم ترين درخواستهايي بود كه معاون اول رئيس جمهور و معاونين ايشان ضمن استماع اين مسائل، دستورات مناسبي را براي تحقق آن صادر كردند.

زارع با قدرداني از نگاه مثبت دولت تدبير و اميد براي كمك به توسعه شهرستان تفت ابراز داشت: اميدواريم با تلاش مردم شريف و نجيب شهرستان و دولتمردان خدوم و پرتلاش، به ويژه در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به عنوان سال "دولت و ملت، همدلي و همزباني" نامگذاري شده است شاهد تحولات چشمگير در پيشرفت و تعالي شهرستان مستعد تفت باشيم.

يادآور مي شود امام جمعه تفت نيز در خصوص كمك به تسريع در ساخت مصلاي تفت و واگذاري زمين براي مسكن جوانان و رئيس شوراي شهر تفت نيز در خصوص مساعدت براي ساخت مجتمع فرهنگي تفت درخواستهايي را مطرح نمودند كه قول هاي مساعدي در اين رابطه داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار