مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: نماینده فوتبال این استان در ادامه لیگ آزادگان با نام و سهامدار جدید شرکت می کند.
کد خبر: ۳۵۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 01 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مسعود شریعتی در جلسه مشترک کادرفنی ، بازیکنان و تعدادی از مسئولان ورزش یزد افزود: با کناره گیری شرکت فولاد یزد از تیمداری در لیگ آزادگان نماینده فوتبال یزد در نیم فصل دوم با نام جدید در مسابقات حضور خواهد داشت.
وی در خصوص سهامداران جدید تیم ادامه داد: موضوع با جدیت در حال بررسی است که بعد از مشخص شدن به اطلاع عموم خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد ضمن قدردانی از تلاش های نماینده مجلس و هیات فوتبال برای پیگیری موضوع تیم یزد در این لیگ خاطر نشان کرد: هدف حل مسائل و حضور خوب تیم در لیگ است.
شریعتی گفت: در این خصوص جلسه های مختلفی با حضور مسئولان و پیشکسوتان برگزار شده که امیدواریم مسائل هرچه زودتر مرتفع شود.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان با اشاره به اینکه هم اکنون تنها یک تیم یزد در لیگ آزادگان حضور دارد بر ادامه کار با قوت و با حمایت جدی مسئولان تاکید کرد.
عبدالرضا دستا خاطر نشان کرد: در روزهای گذشته جلسه های مکرری با حضور نماینده مجلس ، مدیرکل ورزش و جوانان و سایر مسئولان برای حل مشکل برگزار شده است.
وی گفت: تمام نیت و تلاش مسئولان اجرایی و ورزشی با حمایت و حضور جدی نماینده مردم یزد و اشکذر تقویت تیم و حضور در ادامه مسابقات است.
در این جلسه همچنین مسئول دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، سرمربی و کاپیتان تیم یزد به طرح نظرهای خود پرداختند.
استان یزد تنها دارای یک نماینده در لیگ آزادگان است که مدتی است بخاطر مسائل مالی تمرینات تیم برگزار نشده است .
تیم یزد هم اکنون با 13 امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی گروه قرار دارد و در هفته اول دور برگشت در روز جمعه 17 دی ماه در خرم آباد مهمان تیم خیبر این شهر خواهد بود .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار