عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به آمار بالای اتباع خارجی در یزد گفت: اتباع خارجی هزینه‌های بسیاری برای مدیریت شهری دارند.
کد خبر: ۳۵۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲ 02 January 2017

به گزارش تابناک یزد،سید محمدرضا مدرسی در جلسه علنی شورای شهر یزد با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت شهر یزد را اتباع خارجی تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: اتباع خارجی هزینه‌های بسیاری برای مدیریت شهری دارند و طی چند سال اخیر نیز بحث متکدیان و کودکان کار به آنها اضافه شده است.

وی با اشاره به رشد چشمگیر آمار متکدیان و کودکان خیابانی در شهر یزد عنوان کرد: این موضوع باید ریشه‌یابی شود اما آنچه مشخص است این است که نحوه مهاجرت‌ به یزد این شرایط را رقم زده است.

مدرسی تاکید کرد: چرا باید شرایط به نحوی باشد که این نوع مهاجرت‌ها به یزد آمار بالایی داشته باشد و تبعات این مهاجرت‌ها، رشد تکدی‌گری و افزایش آمار کودکان خیابانی باشد.

وی با تاکید بر لزوم ساماندهی هرچه سریع‌تر متکدیان و کودکان خیابانی در سطح شهر یزد خاطرنشان کرد: ساماندهی آنها باید به نحوی باشد که در آینده مشکلاتشان گریبان‌گیر شهر نباشد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر یزد بیان کرد: بسیاری از این کودکان ممکن است بی‌سرپرست یا بدسرپرست باشند که باید به آنها کمک شود اما افرادی که تکدی‌گری را منبع درآمد خود قرار داده‌اند باید به طور جدی ساماندهی شوند و همه دستگاه‌های مرتبط و دست‌اندرکار باید در این زمینه پای کار بیایند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار