کد خبر: ۳۶۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 18 January 2017
به گزارش تابناک یزد،مدیرکل ورزش و جوانان یزد خواستار جلوگیری از موازی کاری در اجرای برنامه های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.
مسعود شریعتی در نشست هماهنگی برنامه های دهه فجر افزود: همپوشانی در برنامه های ورزشی دهه فجر از سوی دستگاه های اجرایی استان باید با محوریت جوانان و ورزشکاران مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران اتفاقی بی‌بدیل در تاریخ معاصر به شمار می‌آید و دهه مبارک فجر یادآور خاطرات و ارزش‌هایی است که باید با برگزاری برنامه هایی متناسب با این ایام برای تجلی روزافزون آن تلاش مضاعف بعمل آید.
این مسئول گفت: امسال با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و هیات های ورزشی استان برنامه فرهنگی و ورزشی دهه فجر با شکوه هر چه تمام تر در یزد برگزار می‌شود.
شریعتی افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی برای افزایش حضور و مشارکت جامعه ورزش و جوانان در آئین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد نیاز است.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: فراهم کردن زمینه‌های حضور و مشارکت هر چه بیشتر جوانان در برگزاری شایسته‌تر مراسم ایام‌الله دهه مبارک فجر و برنامه‌ریزی برای آشنایی نسل جوان انقلاب با آرمان‌ها ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی جدی گرفته شود.
شریعتی گفت: برگزاری آیین ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی کمیته‌ها نقش هماهنگی و جهت‌دهی دارند و مردم محور اصلی برگزاری و اجرای جشن‌‌ها هستند.
وی اظهار داشت: در این راستا باید بسترسازی لازم را داشته باشیم و در برنامه‌ریزی برای تدوین برنامه‌های دهه مبارک فجر به گونه‌ای عمل شود تا مردم و نسل جوان بیشتر مورد توجه قرار گیرند و ارزش‌های انقلاب حفظ و به نسل جوان منتقل شود.
این مسئول در ادامه به ضرورت توجه به ورزش کارمندان اشاره و گفت: افزایش بهره‌وری، بیشتر شدن حوصله‌کاری، ارتقاء سلامت جسم و روح و بسیاری از آثار مثبت دیگر می‌تواند در اثر توجه به ورزش کارکنان ایجاد شود.
شریعتی گفت: با توجه به قانون اختصاص یک درصد بودجه دستگاه های دولتی به ورزش امیدواریم بتوانیم ورزش کارمندان را احیاء و زمینه حضور بیشتر آنها را میدان های ورزش فراهم کنیم.
در پایان نمایندگان دستگاه ها به ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده خود پرداختند و برای برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها به صورت منظم و منسجم و همکاری مناسب با اداره ورزش و جوانان آمادگی خود را اعلام کردند.
استان یزد 47 هیات ورزشی و 50 هزار ورزشکار بیمه شده دارد و جشن های سالگرد پیروزری انقلاب اسلامی از ابتدای دهه فجر آغار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار