کد خبر: ۳۶۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک یزد،معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به ضرورت تدوین برنامه های استقبال از فرهنگیان در ایام نوروز، گفت:  مهمترین نکته در بحث اسکان نوروزی توجه به تکریم فرهنگیان است.
«علی دهقان بهابادی» در نشست هماهنگی اسکان نوروزی فرهنگیان دراستان یزد،‌ با اشاره به تدوین منشور اخلاقی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان درسال جاری، اظهار کرد: این منشور با محوریت تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به همکاران تدوین ودر تمامی ستاد ها و مدارس نصب خواهد شد .

وی  با بیان نقاط ضعف و مشکلات موجود افزود: همه ما می دانیم که مدارس محل مناسبی جهت اسکان مهمانان نیست اما با توجه به حجم بالای مسافر در این  ایام از مدارس به عنوان اسکان موقت به ناچار استفاده می گردد که باید با بازدیدهایی که از مدارس انجام می شود کمبودهای آنان را در این زمینه به حداقل برسد.

دهقان بهابادی در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده در سنوات گذشته گفت: هدف اداره کل آموزش وپرورش ارتقاء کیفیت اسکان فرهنگیان است و در این زمینه باید از همه پتانسیل های موجود در شهرستان و استان استفاده کردو با تفویض اختیار بیشتر به شهرستانها زمینه تحقق این مهم فراهم گردد.

«سید حسین کلانتری » با بیان این که در سال گذشته کلاس‌های «ج» از گردونه اسکان و پذیرش این اداره کل حذف شدند، افزود: سعی ما بر این است که در نوروز 96 با تمهیدات انجام شده تعداد کلاس‌های «ویژه» و«الف » را افزایش دهیم.

وی در پایان بر ضرورت هماهنگی هر چه بیشتر بین ستادهای اسکان شهرستان ها و اداره کل تاکید کرد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار