مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از برگزاری یادواره 21 شهید دوران انقلاب در این استان خبر داد .
کد خبر: ۳۷۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹ 02 February 2017
به گزارش تابناک یزد،احمد ابراهیمی  افزود: این یادواره روز پنجشنبه 14 بهمن ماه از ساعت هفت و نیم صبح به مدت دو ساعت در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود.
وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور خانواده های شهیدان ، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار می شود آیت الله ناصری امام جمعه یزد سخنرانی خواهد داشت .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: این مراسم همزمان با بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای زنده نگه داشتن خاطره شهیدان برگزار می شود.
ابراهیمی گفت: بدون شک زنده نگه داشتن یاد و خاطرات آنان نه تنها بزرگداشت نام این اسطوره های همیشه جاودان خواهد بود بلکه سبب اشاعه هویت عاشورایی نسلی و تبیین آن برای نسلهای حقیقت جو و رهپویان خداجو است.
وی اظهار داشت: همچنین گلباران قبور مطهر شهــدا عصر پنجشنبـه ( فردا ) ســاعت 16 بر تربت ســومین شهیـــد محراب آیت الله صــدوقی و ساعت 16:30 در گلزارهای شهــدا خلدبــرین برگزار می شــود .
ابراهیمی از عموم مردم شهید پرور دارالعباده به ویژه سلسله جلیله روحانیت و خانواده های معظم شهدا دعوت کرد با حضور در این مراسم با آرمان های والای شهدا و امام شهیدان تجدید عهد و پیمان کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار