نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بازاریان و صنعتگران باید با اصلاح روش فعالیت اقتصادی از جمله توسعه بازاریابی، تولید محصول با قیمت و کیفیت مناسب، زمینه رونق اقتصادی کشور را فراهم کنند.
کد خبر: ۳۷۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲ 09 February 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: مسوولان برای اطمینان مردم، علاوه بر ارائه آمار فعالیت های انجام شده نسبت به مشکلات و محدودیت ها نیز توجه ویژه داشته باشند تا زمینه امیدواری و حرکت در بخش های مختلف جامعه فراهم شود.
وی اظهار داشت: اقدامات اثرگذار و قابل توجهی در کشور صورت گرفته اما به دلیل تحریم و برخی عوامل دیگر در دوران کم تحرکی و توقف اقتصادی قرار داریم بنابر این مسوولان باید نقاط قوت و ضعف را با هم در نظر بگیرند و برای رفع نقاط ضعف چاره اندیشی کنند.
آیت الله ناصری تصریح کرد: در گزارش عملکرد حوزه صنعت، تجارت و معدن و صادرات باید بازنگری هایی صورت گیرد و تولید کنندگان باید قیمت و کیفت مناسب را در کنار بازاریابی به صورت جدی مد نظر قرار دهند.
وی اضافه کرد: در گزارش های دولت ها معمولا نیمه پر لیوان بیشتر دیده می شود در حالیکه مسوولان باید برای مشاهده کمبودها وارد میدان شده و از نزدیک مشکلات مردم را ببینند و در این مسیر با بررسی واردات کشور، محصولات تولید داخل را از لیست واردات حذف و برای تقویت تولیدکنندگان داخلی، از محصولات ساخت ایران استفاد شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار