نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه اسلام و ارزش‌های اسلامی باید در سراسر جهان تبلیغ شود، گفت: تبلیغ این ارزش‌ها به زبان‌های خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۳۹۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 14 March 2017

به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان یزد با اشاره به اینکه فرهنگ کشور ما متکی به اسلام و خداوند متعال است، اظهار داشت: مردمی که در چنین فرهنگی با چنین پشتوانه‌ای رشد پیدا کرده‌اند به هیچ وجه نباید در برابر دشمن از خود ضعف نشان دهند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ما باید به سمتی سوق داده شود که ملت و مسؤولان در هیچ حوزه‌ای اعم از فرهنگی، اقتصادی و سیاسی احساس ضعف نکنند، بلکه برعکس، قدرت و اقتدار اسلام و مسلمین را در برابر دشمنان به نمایش بگذارند.

ناصری خاطرنشان کرد: امروز برخی افراد غرب‌زده هم خود در برابر دشمنان حالت انفعالی و بهت‌زده گرفته‌اند و هم این حالت را ترویج می‌کنند و در تمام حوزه‌های فرهنگی و دینی تسلیم فرهنگ دشمن هستند که این یک فاجعه بزرگ است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر این موضوع تأکید دارند که فرهنگ اسلام یک فرهنگ غنی است و به افرادی که در برابر دشمن وا‌داده‌اند و حالت انفعالی به خود گرفته‌اند، هشدار داده‌اند.

وی تصریح کرد: فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) فرهنگی غنی است و ملت مسلمان نباید با بهره‌مندی از چنین فرهنگ غنی در برابر دشمن و تبلیغات منفی او از ارزش‌های خود دست بکشند.

ناصری بیان کرد: متأسفانه برخی انسان‌ها وقتی در برابر خارجی‌ها قرار می‌گیرند حتی از نماز خواندن خود خجالت می‌کشند که این جای نگرانی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و سفر بسیاری از گردشگران به استان یزد اظهار داشت: اطلاعات کم یا نادرست برخی راهنمایان گردشگری سبب می‌شود از فرهنگ یزد و اسلام اطلاعات ناقص یا نادرستی در اختیار گردشگران قرار گیرد که با توجه به دارالعباده بودن یزد و اینکه بسیاری از مساجد استان در زمره بناهای تاریخی هستند، این رویه باید اصلاح شود.

وی بر لزوم تبلیغ اسلام و ارزش‌های اسلامی تأکید کرد و افزود: بسیار اهمیت دارد که این تبلیغ به زبان‌های خارجی و با تسلط کامل به مسائل باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار