نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: از بهترین راه ها برای مقابله با آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها در جامعه و بین مردم و جوانان همان ترویج مفاهیم بلند قرآن کریم است.
کد خبر: ۴۳۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۳ 11 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛آیت‌الله محمدرضا ناصری  در دیدار با جمعی از متولیان مراسم اعتکاف رمضانیه افزود: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی است تا بیش از گذشته مردم و جوانان را با مفاهیم کتاب وحی انس و الفت داد.
وی ادامه داد: تمام آیات و سوره های قرآن کریم نسخه شفا بخش دردها و آلام روحی و روانی بشر و موجب پیوند عمیق انسان با حضرت حق و نشان دادن راه نورانی الهی است.
امام جمعه یزد تصریح کرد: بر مبلغان دینی و روحانیان است تا از فرصت ماه مبارک رمضان و لحظات نورانی آن برای برقراری ارتباط بیشتر نسل جوان با کلام وحی استفاده کنند و قدر لحظات آن را بدانند.
ناصری گفت: قرآن کریم و آیات نورانی آن را باید درس اصلی زندگی بدانیم و بیش از گذشته در راستای تبیین مفاهیم و مضامین آن با تفکر و تدبر اقدام کنیم که سعادت تنها در گرو آن است .
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: قرآن کریم سبک زندگی واقعی را در برابر دیدگان همگان و مردم و جوانان قرار می دهد بنابراین باید بیش از گذشته از آنها بهره گرفت .
ناصری با اشاره به اینکه دشمنان همواره باطل را همانند حق در بین جامعه و جوانان جلوه می دهد بر هوشیاری در برابر اهداف استکبار جهانی و استفاده از کلام وحی برای مقابله با دشمنان دین و اسلام تاکید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار