کد خبر: ۴۶۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 18 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرکل ورزش و جوانان یزد از تشکیل و ساماندهی 42 تشکل مردم نهاد در حوزه جوانان در سطح این استان خبر داد.
 مسعود شریعتی  در همایش مشترک روسای روابط عمومی تشکل های مردم نهاد ، روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و روابط عمومی هیات های ورزشی استان افزود: تشکل های مردم نهاد با حضور جوانان علاقمند در طول سال در بخش های مختلف فعالیت می کنند.
وی با قدردانی از اقدام های انجام گرفته اظهار داشت: واگذاری امور به جوانان در زمینه های مورد نیاز و تشکل های مردم نهاد از جمله ماموریت های مهم و مورد تاکیددولت و نظام اسلامی است که انجام می گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد به اهمیت انجام فعالیت های فرهنگی و ارزشی در کنار برنامه های فنی ، ورزشی و اجرایی در تشکل های مردم نهاد ، روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان تاکید کرد.
شریعتی اظهار داشت: روابط عمومی ها با تهیه و انتشار اخبار و گزارشات نقش مهمی در فرهنگ سازی و توسعه رشته های مختلف بین مردم و بخصوص جوانان دارند و باید با جدیت برای تحقق بیشتر آن بکوشند.
مدیر کل ورزش و جوانان یزد به اهمیت به روز رسانی و اطلاع رسانی درست و به موقع فعالیت ها توسط روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: تهیه محتوا ، پوشش خوب اخبار و ارتباط با رسانه های گروهی جزو وظایف مهم روابط عمومی های ورزشی است .
شریعتی در ادامه به اهمیت همگانی کردن ورزش در کنار ورزش قهرمانی به عنوان رویکرد این اداره کل و همچنین جزو وظایف مهم تمام تشکل های مردم نهاد و روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و هیات های ورزشی اشاره کرد.
همچنین محمود حاجی حسینی مسول ورابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به فعالیت های انجام گرفته ، برنامه های آینده و نقش روابط عمومی ها بر اساس شاخص در انجام وظایف تاکید کرد.
در این نشست حاضران به طرح نظرات و مسائل و مشکلات خود پرداختند و خواستار پیگیری امور شدند .
استان یزد 47 هیات ورزشی و 60 هزار بیمه شده دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار