کد خبر: ۴۹۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸ 07 September 2017
 به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: هفت میلیارد و 601میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در زمینه‌های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی و کارآفرینی به 401خانواده تحت حمایت و نیازمندان متقاضی از محل منابع قرض الحسنه بانکی و امدادی در ماه ابتدائی سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

محسن علیزاده افزود: کمیته امداد به منظور توانمندسازی، خوداتکایی، استقلال اقتصادی افراد و خانواده های نیازمند از طریق استعداد سنجی، مهارت آموزی، ایجاد اشتغال، آموزش های فنی و حرفه ای و اعطاء وام از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: 154وام اعطایی از محل اعتبارات امدادی، 221مورد از محل قرض الحسنه بانکی و 27مورد هم به عنوان تسهیلات تلفیقی و صندوق توسعه ملی بوده است

علیزاده گفت: طرح های ایجاد شده در بخش کشاورزی ۷3مورد، دامپروری 104مورد، صنایع دستی 31مورد، فعالیت های صنعتی و معدنی 57مورد و خدمات 137مورد بوده است.

کمیته امداد استان یزد در سال گذشته ۲۶میلیارد و 171میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی در زمینه های کارانگیزی، توان افزایی، خودکفایی، کارآفرینی و وام تکمیلی به یک هزار و ۸۱۸خانواده تحت حمایت و نیازمندان متقاضی اعطاء کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار