مجتمع خدمات بهزیستی رادمنش همزمان با گرامیداشت دهه فجر با حضور مدیر کل و معاونین بهزیستی استان در یزد افتتاح شد .
کد خبر: ۵۶۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 07 February 2018

دکتر «جلیل عفتی» مدیر کل بهزیستی استان در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: راه‌اندازی مجتمع خدمات بهزیستی در مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه شهر ضروری است و این مجتمع‌ها باید بتوانند نقش خود را در خدمت‌رسانی به خوبی ایفا کنند . 

وي با اشاره به رویکرد بهزیستی در واگذاری پرونده‌های مددجویی به مجتمع های خدمات بهزیستی، گفت: کلیه خدمات بهزیستی در مجتمع‌های خدمات بهزیستی قابل ارائه به عموم مردم است و این مراکز باید خدمات خود را علاوه بر مددجویان تحت پوشش به سایر افراد جامعه نیز گسترش دهند . 

عفتي بر گسترش مراکز بهزیستی در سطح استان تاکید کرد و گفت: با توجه به گستردگی فعالیتهای بهزیستی این مراکز باید بتوانند خدمات خود را در سطح جامعه گسترش دهند.

گفتني است، همچنين به همين مناسبت مرکز توانبخشی مراقبتی مبتنی بر خانواده بهزیستی در زارچ با حضور معاون توانبخشی بهزیستی و مدیریت بهزیستی شهرستان یزد در زارچ افتتاح شد . 

این مرکز در راستای گسترش و ارتقاء کیفیت خدمات توان‌بخشی، مراقبتی و آموزشی به جامعه هدف و توانمندسازی آن ها راه اندازی شده است . 

يادآور مي‌شود؛ خدمات توان‌بخشی و مراقبتی شامل خدمات مراقبتی، بهداشتی و  کمک توان‌بخشی برای توسعه مهارت‌ها، مداخله، مشاوره، پیگیری درمان و بررسی وسایل کمک توان‌بخشی و نحوه استفاده صحیح از آن‌ها است . 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار