کارگاه آموزشی ایده‌های نو در کسب و کار(استارتاپ) ويژه اشتغال روستایی در روستای هدف گردشگری سریزد مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲ 03 March 2018

دکتر «محمد یارمند» مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد با اشاره به طرح تمام ایده‌ها و خلاقیت‌های جديدي كه در اشتغال پایدار روستایی هستند در اين كارگاه، ابراز اميدواري كرد كه نتایج این قبيل کارگاه‌ها به طور عملي موثر واقع شود.

وي همچنين افزود: اميدواريم با ایجاد شرايط درآمد افزایی و تولید کسب و کارهای نو از طريق برگزاري اين كارگاه‌ها  شاهد شکل‌گیری  اشتغال‌های پایدار در روستاها باشیم

یارمند در ادامه خاطرنشان كرد: شرکت‌کنندگان اين كارگاه آموزشي در مورد چگونگی ایده‌پردازی، ویژگی ایده‌ها، تشکیل تیم و به مرحله اجرا در آمدن ایده‌هایشان آشنايي كسب مي‌كنند.

«هادي هزار‌خانی» نيز به عنوان دبیر این کارگاه، هدف از برگزاري اين استارتاپ را گزینش ایده‌های نو توسط جوانان خواند و افزود: انجام كار تيمي روي ايده‌ها و ورود اين ايده‌ها با کمک دولت به اقتصاد روستايي از ديگر اهداف برگزاري اين كارگاه‌هاست.

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز هم گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت‌های مشاوره می‌تواند یکی از عوامل مؤثر بر پیشرفت و ارتقاء کسب ‌و کار باشد . 

«مهدی دهقان زاده» بخشدار مرکزی مهریز  نيز برگزاري اين رويداد را با هدف شكوفايي ایده‌های خلاقانه و فراهم كردن زمينه تجاری‌سازی اين افكار و رونق اشتغال‌زایی در روستاها ذكر كرد.

به گفته وي، 120 نفر شرکت‌کننده از شهرستان‌های استان یزد در این رویداد شرکت کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار