نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه مهریز در گرو اجرای دقیق سند راهبردی است که باید با همکاری دستگاه های مختلف و جلب مشارکت مردم انجام شود.
کد خبر: ۵۸۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 31 March 2018

محمدرضا صباغیان بافقی روز جمعه در جمع فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز با بیان اینکه سند توسعه راهبردی مهریز در آخرین مراحل تدوین است افزود: برای توسعه مهریز باید سند راهبردی در اولویت قرار گیرد.
وی ادامه داد: در سند توسعه راهبردی مهریز با بررسی های دقیق ، تمام ظرفیت ها ، نیازها ، مطالبات و مشکلات بررسی و برای رسیدن به موفقیت آینده این شهرستان باید محور امور باشد.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: داشتن برنامه و جلب مشارکت مردم و نخبگان در زمینه های مختلف نقش مهمی در توسعه همه جانبه و متوازن شهر مهریز دارد.
صباغیان بافقی تصریح کرد: همراهی مسوولان اجرایی و همکاری مردم در راستای اهداف انقلاب اسلامی از جمله مسائل مهم توسعه مهریز است که باید همیشه مدنظر قرار گیرد.
در این جلسه فرماندار و شهردار مهریز گزارشی از وضعیت این شهرستان در خصوص مسائل فرهنگی ، عمرانی و فعالیت های انجام شده، ارائه و همکاری و پیگیری مسوولان را خواستار شدند.
سند توسعه راهبردی مهریز با هدف ایجاد یک نظام اداری و مدیریتی بهره ور ، بهبود وضعیت دسترسی ساکنان به مسکن مناسب در مناطق شهری و روستایی ، توسعه زیرساخت‌های تامین منابع انرژی و شبکه‎های ارتباطاتی ، تامین منابع آب مورد نیاز و توسعه یک اقتصاد مدرن بر پایه دانش و پژوهش‎های علمی انجام می شود. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار