معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تحقق شعار در حمایت از کالای داخلی، نیازمند امنیتی پایدار است.
کد خبر: ۵۸۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 05 April 2018

محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان با اشاره به فرمان‌ها رهبر انقلاب، یکی از اولویت‌های استان را اهتمام ویژه به تحقق شعار سال در حمایت از کالای داخلی دانست و گفت: توجه به ابعاد سیاسی، امنیتی و اجتماعی در عرصه تحقق شعار سال از اهمیتی خاص برخوردار است، تحقق این آرمان نیازمند امنیتی پایدار بوده که بحمدالله تجربه نشان داده است که سرمایه‌های آن در یزد به نحو مطلوبی وجود دارد.

وی در ادامه تقویت سرمایه‌های اجتماعی و ارتقای سطح اعتماد ملی را از شاخصه‌های ارزشمند جامعه پیشرو دانست و افزود: باید به این نکته توجه داشت که طی سال‌های متمادی برخی رویدادها، به اعتماد مردم به اجزای حکومت در جامعه ضربه زده و آن را دچار خدشه کرده است، این امر اهمیت توجه به این مسئله را چندین برابر ساخته است و این امر جز با همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌ها در جامعه تحقق نمی‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: نخستین هدف ما تقویت اعتماد مردم به اجزای حکومت است و البته این امر دست‌یافتنی بوده و با همکاری و تلاش مجدانه در این عرصه محقق خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: از دیگر اولویت‌های اصلی در تقویت سرمایه‌های اجتماعی، اقدامات جدی در راستای کاهش جرائم است، بدین‌صورت که با ارائه اطمینان خاطر عمومی به جامعه به‌ویژه سرمایه‌گذاران اقتصادی، بستری مناسب فراهم آورده و رشد پایدار اقتصاد را موجب شد.

طالبی جذب مشارکت‌های مردم در این عرصه را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: با جذب همکاری و همدلی گروه‌های مردمی اعم از نخبگان اجتماعی، سازمان‌های مردم‌نهاد و روحانیت است که می‌توان اعتماد در جامعه را گسترش داد.

وی جامعه امروز را نیازمند توسعه گفتمان اجتماعی و مفاهمه دانست و بیان کرد: تقویت امنیت پایدار، سرمایه‌های اجتماعی و رسیدن به اهداف سیاسی همگی نیازمند همت و توجه تمامی آحاد جامعه است، به یاری خداوند با جذب مشارکت همگانی و تلاشی مجدانه شاهد ارتقای اعتماد مردمی و تعالی سرمایه‌های اجتماعی خواهیم بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار