معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: تعداد کنسرت‌های لغو شده در یزد از انگشت‌های یک دست تجاوز نمی‌کند.
کد خبر: ۵۸۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲ 13 April 2018

محمدعلی طالبی در نشست معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان یزد، همدلی و فعالیت گسترده هنرمندان در یزد را بی‌سابقه دانست و گفت: این همکاری و شوق فعالان هنر، ارزشمندترین دستاورد هنری استان است.

وی در ادامه مشکلات عمده در عرصه هنر را ناشی از مشکلات مالی برشمرد و اذعان کرد: با توجه به جایگاه شاخص‌های توسعه‌یافتگی در یزد، اعتبارات مناسبی به برخی عرصه‌های استان تخصیص داده نمی‌شود، عرصه هنر، یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی به شمار می‌آید که امروز نیازمند توجهی ویژه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: بودجه تخصیصی به اداره ارشاد یزد در مقایسه با برخی نهادها بسیار اندک است و بر این اساس نمی‌توان انتظار فعالیتی چشمگیر و ایفای نقشی مناسب را از این اداره داشت، امیدواریم مسئولان توجه بیشتری به این عرصه داشته و شاهد حمایت‌های گسترده این از پرچم‌داران عرصه هنر و فرهنگ باشیم.

طالبی همچنین بیان کرد: وجود واحدهای صنعتی بزرگ معدنی در یزد نیازی به تبلیغات ندارند و این امر هنرمندان یزدی را در جلب اعتبارات بخش خصوصی با مشکل مواجه کرده است، لذا می طلب حمایت‌های دولتی و نهادهایی ازجمله شهرداری به سمت عرصه هنر معطوف شود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به حاشیه‌های برگزاری کنسرت‌ها در یزد تصریح کرد: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، 50 مجوز کنسرت در یزد صادرشده و تعداد کنسرت‌های لغو شده از تعداد انگشت‌های یک دست هم تجاوز نمی‌کند

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار