معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان یزد خبر داد:
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان یزد از پیش‌بینی ۵۰ برنامه برای گرامیداشت هفته معلم در یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 29 April 2018

علیرضا مصباح‌فر در نشستی خبری با گرامیداشت ایام هفته بزرگداشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد شهید، آیت الله مرتضی مطهری اظهار داشت: برنامه های این هفته با دیدار اعضای ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم با امام جمعه یزد و غبارروبی و ادای احترام به شهید محراب استان یزد و ۱۲۴ معلم شهید استان آغاز شده است.

وی از پیش‌بینی ۵۰ برنامه برای گرامیداشت هفته معلم در یزد خبر داد و افزود: ارتقاء جایگاه و منزلت معلمان و فرهنگ سازی در زمینه بزرگداشت مقام معلم، ترویج برنامه های مدرسه‌ای، محله‌ای و منطقه ای برای گرامیداشت مقام معلم، شناسایی توانمندی‌های معلمان در قالب برگزاری جشنواره‌ها و ... از رویکردهای اصلی این برنامه ها به شمار می رود.

مصباح‌فر در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت ۱۳ انجمن علمی معلمان در استان یزد خبر داد و بیان کرد: این انجمن‌ها از سوی وزارت آموزش و پرورش و آموزش و پرورش استان یزد حمایت می شوند.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازنشستگی تعدادی از نیروهای انسانی آموزش و پرورش استان یزد در سال تحصیلی آینده، عنوان کرد: بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر در سطح استان بازنشسته می شوند.

وی ادامه داد: به جای افراد بازنشسته، نیروهایی از محل ماده ۲۸، فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان، استخدام حق التدریس‌ها، سرباز معلم‌ها و .... جایگزین خواهند شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار