معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خبر داد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در نظر داریم در راستای نزدیکی دیدگاه‌ها و جلوگیری از گسترش دیدگاه‌های غلط و مسئله‌ساز، نشست‌هایی با اصحاب رسانه در استان اصفهان نیز داشته باشیم.
کد خبر: ۵۹۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 01 May 2018

محمدعلی طالبی شامگاه دوشنبه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با معاونین استاندار و مدیران حوزه آب یزد، اصحاب رسانه را نمایندگان افکار عمومی دانست و گفت: امیدواریم بتوانیم با همکاری مناسب با پیگیری‌ها و اقدامات مناسب شورای اطلاع‌رسانی را به ابزاری توانمند در حوزه اطلاع‌رسانی استان تبدیل کنیم.

 وی در ادامه مدیریت مصرف آب را محور اصلی این نشست برشمرد و افزود: این حوزه نیازمند کمک تمام رسانه‌ها با مشارکت دستگاه‌های مسئول است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در خصوص مباحث مربوط به حوزه انتقال آب یزد گفت: این حوزه نیازمند وفاق و همدلی در داخل  استان و نیز  بین نخبگان و مسئولان سایر استان‌ها است، موضوع آب امروز مشکل یزد نبوده و استان‌هایی نظیر اصفهان و چهارمحال بختیاری نیز با این موضوع درگیر هستند.

طالب گفت: بر همین اساس امروز نیازمند شکل‌گیری یک گفتمان سازنده در این عرصه هستیم که نقش رسانه و نخبگان جامعه در شکل‌گیری این گفتمان بسیار برجسته است.

این مقام مسئول افزود: در نظر داریم در راستای نزدیکی دیدگاه‌ها و جلوگیری از گسترش دیدگاه‌های غلط و مسئله‌ساز، نشست‌هایی با اصحاب رسانه در استان اصفهان نیز داشته باشیم.

وی استمرار این نشست‌ها را بسیار سازنده دانست و بیان کرد: بحمدالله تاکنون تلاش دستگاه‌های دولتی اعم از استانداری بر ایجاد فضای همکاری با اصحاب رسانه بوده است، باید از ظرفیت‌های موجود در راستای ایجاد فضای همدلی و ارتباط بهتر و مستمر، بهره‌های لازم را ببریم که امیدواریم شاهد گسترش این همکاری‌ها باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار